مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 15:152022-01-05اقتصادي

برند محصولات کشاورزی گیلان تحت تاثیر سهل انگاری در صادرات


استاندار گیلان به نقش کشاورزی در توسعه اشتغال و اقتصاد استان اشاره و اضافه کرد: سهل انگاری در حوزه صادرات، برند تولیدات کشاورزی استان را تحت تاثیر قرار داده است.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان به نقش کشاورزی در توسعه اشتغال و اقتصاد استان اشاره و اضافه کرد: سهل انگاری در حوزه صادرات، برند تولیدات کشاورزی استان را تحت تاثیر قرار داده است.

اسدالله عباسی در دیدار معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور زراعت، با تاکید بر ضرورت توجه به کشاورزی در استان گفت: از وضعیت کنونی کشاورزی در گیلان راضی نیستم زیرا از مزیت این صنعت به درستی استفاده نشده است.

وی به نقش کشاورزی در توسعه اشتغال و اقتصاد استان اشاره و اضافه کرد: سهل انگاری در حوزه صادرات، برند تولیدات کشاورزی استان را تحت تاثیر قرار داده است.

استاندار گیلان افزود: امروز سهم کشاورزی سنتی در استان قابل توجه است، از این رو باید در جهت ترویج بهره گیری از شیوه های مدرن، مکانیزاسیون و مولدسازی برای ارتقای بهره وری اقتصاد کشاورزی، جدی تر عمل شود.

عباسی، به موضوع زراعت چوب و توانمندی های طبیعی استان در این بخش اشاره و اضافه کرد: باید در این زمینه نوآوری داشته باشیم و توسعه پایدار زیست محیطی را رقم بزنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برند محصولات کشاورزی گیلان تحت تاثیر سهل انگاری در صادرات

برند محصولات کشاورزی گیلان تحت تاثیر سهل انگاری در صادرات